[Fanda] Problém s mikrofonem.

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Duben 9 23:28:15 CEST 2010

Ahoj, je to jasná věc. Protože se mi o tom nechce psát kdovíjak dlouhé
věci a je zřejmé, že když se má nabírat signál z mikrofonu, musí být
zvolený vstup Mic a když se má nabírat zvuk z Line-In, musí se zvolit
vstup Line-In. Když se má nahrávat z internetu, musí se zvolit vstup
Wave. O nic víc nejde. Ale jak na to? Windows XP Pro SP3:

Nejdříve je potřeba zvolit zdroj záznamu. Popis bude pro Windows XP Pro SP3 a zvukové karty Sound Blaster. Jdeme na Start, Nastavení, Ovládací panely. Zvuky a zvuková zařízení. Karta Hlasitost, tlačítko Upřesnit. V menu mixeru dáme Možnosti, vybereme Vlastnosti a zaškrtneme volbu Záznam. Mixer se přepne z režimu přehrávání do režimu Záznam. Zde si vybereme zdroj záznamu. Pro záznam z internetu zvolíme vstup Wave, pro zdroj záznamu ze všech vstupů zvolíme What u Hear. Implicitně je nastavený vstup Mic.

Ve Skype se dá zatrhnout volba Skype může automaticky zvolit vstup,
nebo tak nějak to tam je. A když to uděláme, bude nám vždy nahrávat z
mikrofonu. Proto je dobré, když chceme nahrávat z jiného vstupu, Skype
ukončit, vůbec ho nepoužívat a přepnout vstup na ten, který
potřebujeme. Další chyták asi bude u lidí, kteří se neobejdou bez
hlasového výstupu. Tady už moje snaha o pomoc končí. Mirek