[Fanda] Problém s mikrofonem.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pátek Duben 9 23:10:45 CEST 2010

Dobrý večer fandové,

nevím zda si s tímto budete vědět rady, ale zkouším se obrátit nejprve na vás, než budu po víkendu volat firmu. Abych to vysvětlila co nejléope, začnu od začátku. Jiří Holzinger mi nabízel TV kartu Pinacle TV, kterou má on sám a je s ní velice spokojen. Zlákala mě vidina nahrávat si samostatně, čistě a kvalitně filmy, a tak jsem ho požádala, aby mi kartu zakoupil, protože on tomu už rozumí. Kartu mi skutečně koupil, zapojil a nainstaloval potřebný program. Jenomže jsemzjistila, že mi počítač některé filmy nenahrává dobře. Asi zřejmě nestíhal procesor nebo harddisk. Tak jsem mu včerakartu vrátila s tím, že on mi do počítače zapojí kabel, který propojí se settoboxem a já budu moci nahrávat z televize do počítače. Musela se ale naladit hlasitost přehrávání i nahrávání. Pak jsme zkoušeli nahrávat, jenomže to nahrávalo do mikrofonu. Tak jsme ukončili skype, aby si nepřenastavoval zvuková zařízení. Jo a to si předtím hrál s mou zvukovkou Realtek HD, jako zkoumal efekty jaké tam jsou, protože to doma na své zvukovce tedy zvukové kartě nemá. Zkrátka ale abych se nerozepisovala moc podrobně, už včera jsem zjistila, žemi nejde mikrofon. A to jak ve Skype, tak ani při zkoušce nahrávání. Dnes mi Jirka odpojil kabel, protože se při nahrávání do počítače vyskytly opět problémy. V nahrávce to nepříjemně vrčí a zřejmě to bude tím portem line in snad to správně píšu. Smikrofonem však se nehýbalo, do vstupu namikrofon to vůbec nezapojoval. No a tvrdil mi, že až se odpojí kabel a po restartu že mikrofon půjde. Jenomže jsem zjistila, že ani potom mikrofon nefungoval. Jirka mi zaslal jakýsi program, který měl mikrofon nastavit a že to bude fungovat. Jenomže to nešlo a nepomohlo ani vypojit a zase zapojit mikrofon. Prostě když zzkusím nahrávat, je na nahrávce ticho, na Skype mě též nikdo neslyší. V ovládání hlasitosti jsem též vyzkoušela vše možné. A Jirka už též neví co s tím. Tak bych chtěla moc požádat ty, kteří by dokázali poradit co půjde, než po víkendu zavolám firmu. Oni taky určitě nebudou mít hned čas sem přijet, a tak se pokouším aspoň takto ještě napsat sem.

Moc se omlouvám za poněkud dlouhý příspěvek a též doufám, že jsem to dobře vysvětlila a popsala, jaký problém mám. Přeji všem hezkou dobrounoc a příjemnou sobotu. S pozdravem Martina Ribárová.