[Fanda] Prozba snad to někdo bude ještě někde mít

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Pátek Duben 9 20:34:55 CEST 2010

Drazí fandové. Někteří z vás si jistě ještě vzpomínáte, jak jsem se
kdysi dal do programování dsa editoru. Pan Ondřej Nečas mě po dlouhé
době dostal s velice vážné situace a povedlo se mi získat heslo ke
scénáři Pronásledování Marka Petersvooda, jenže já jsem prostě trumbera
jak se slušně říká a už nemám závěrečnou, dokonce dokončenou verzi.
Končí to někde v Petersvoodově vile. Měl bych na vás takovouto prozbu.
Jestli někdo máte závěrečnou verzi scénáře pronásledování Marka
Petersvooda, ale opravdu tu poslední, tu jakžtakž dokončenou, prosím
zašlete mi ji. Doupravím a dám k zveřejnění. Díky moc za pomoc.
Karel Giebisch.