[Fanda] přípona wps-doplneni

Měchura Milan miechura na unss.sk
Čtvrtek Duben 8 21:30:00 CEST 2010

Zdravím,

soubory wps by mohl otevřít PowerPoint, alespoň v dialogovém okně pro
otevírání souború mezi typy souború na řádku "všechny přehledy" je kromě
souború typu txt, rtf,.... uveden i typ wps.
Ale nemám možnost odzkoušet.

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: "radka Houšková" <radka.houskova na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, April 08, 2010 7:43 PM
Subject: Re: [Fanda] přípona wps

ano již se zadařilo děkuji.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, April 08, 2010 7:39 PM

> ano textový dokument to nejspíš je, ale word mi to otevřít nechci ale to
> je
> nejspíš chyba mezi židlí a klávesnicí

A máte nainstalovaný ten převaděč, na který jsem odkazoval?

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=BF41401E-70FA-465D-AE2E-CF44DBF05297&displaylang=cs

M.J.

2010/4/8 radka Houšková <radka.houskova na tiscali.cz>:
> ano textový dokument to nejspíš je, ale word mi to otevřít nechci ale to
> [...]

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5010 (20100408)

http://www.eset.cz

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 5011
(20100408) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk