[Fanda] 3gp a WinAmp

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Čtvrtek Duben 8 15:47:02 CEST 2010

Podobný problém řeším s příponou *.ts. Zajímavé však je, že na stolním
počítači mi Winamp ponastavení direct show filtru formát přehraje, na
notebooku nikoli. Počítače mají stejnou konfiguraci Win XP SP3,
nainstaloval jsem codecpak a divx a ještě je tam Windows Media Player
11. Zajímavé, že to nefunguje na jednom PC. Jirka
(08/04/2010 15:01)