[Fanda] 3gp a WinAmp

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 13:10:23 CEST 2010

Zdar. To podle mě nerozchodíš.
Zkus VLC, to se nemusí instalovat, případně zkus to překonvertit do avi.
Tom
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, April 08, 2010 12:54 PM
Subject: [Fanda] 3gp a WinAmp

Zdravím,

prosím, nevíte někdo, jak korektně rozchodit příponu 3gp ve WinAmpu? Zkoušel
jsem v rámci systému Directshow preferences/imput/directshow/configure a zde
do extensions zadat 3GP, což sice video spustilo, ale deformovaně tzn. velmi
zpomaleně. Na Googlu jsem našel při zadání +3gp +winamp podobně laděné rady
popř. doporučení na přehrávače jiné.

Tedy protože si zde nechci instalovat nějaký další moloch, budu velice rád,
víte-li někdo o možnosti rozchození tohoto formátu na WinAmpu. :-)

děkuji za jakoukoli radu
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/