[Fanda] Prosba o pomoc s regulárními výrazy v Notepad++

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Duben 7 06:19:34 CEST 2010

Ahoj,

díky za pomoc, Michale. Konečně jsem se dokopal k tomu, abych to vyzkoušel.

> JAWS rozhodně nic nemrší, problém bude patrně v tom, že se to
> nahrazení v daném programu volá rekurzivně. Řešení je možné dvojí:

Já JAWS nepoužívám, to byla dedukce jiných uživatelů

> a) použít program, který funguje korektně (kupříkladu PSPad), nebo

Až bude PSPad umět dělat korektně s proporcionálními fonty ... (ale do
toho se autorovi nechce.

> b) zadat hledaný výraz ve tvaru
>
> ^[0-9]*(\s.*$)
>
> a do pole pro nahrazení dát
>
> $1

Tak tohle mi Notepad++ nesežral.

> či jak se v daném programu vyjadřuje subexpression.
>

> Co se druhého problému týče, výraz "(\d{1,3}) (\d{3})" nahrazený za
> "$1$2" vyřeší tisíce, "(\d{1,3}) (\d{3}) (\d{3})" nahrazený za
> "$1$2$3" by řešil i milióny; jak to napsat obecněji teď nemám čas
> přemýšlet....

A tohle jsem pro jistotu ani nezkoušel.

Notepad++ je založený na Scintille a spoléhá na její implementaci
regulárních výrazů.

TomVal