[Fanda] Telefonovani pres icq

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Úterý Duben 6 17:55:14 CEST 2010

Protokol icq v mirandě neumožňuje telefonovat jen psát. To umožňuje pouze
protokol na propojení skype a mirandy skype.dll.

S přátelským pozdravem

Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Michal Suchý
Odesláno: 6. dubna 2010 12:48
Komu: Konference Fanda
Předmět: [Fanda] Telefonovani pres icq

Ahoj fandové. Když mám Mirandu, je nějaká možnost, jak by se tam dalo někomu
přes icq telefonovat? Ptám se proto, když bych měl někoho v icq a chtěl by
mi zavolat a neměl by Skype, jestli by to šlo. Ještě se chci zeptat, jestli
nějaký odečítač má nebo někdy bude mít nějaké ozvučující skripty pro
normální ICQ nebo spíše ne, protože mezi nevidomými uživateli je používaná
Miranda, když je pro nevidomé dobře přístupná. Taky jsem slyšel, že ICQ7 prý
není jen na komunikování přes ICQ, ale zvládá i práci s Facebookem nebo
Twitterem. Zdraví Michal.