[Fanda] Proc FineReader10 zacal stavkovat - najednouautomatickyanalyzovat zony na strankach

Max Vavrek maks.vavrek na seznam.cz
Úterý Duben 6 17:14:15 CEST 2010

zdravim a skuste v nastavení skeneru v pokročilém v první kartě nastqavit
automaticky číst text a né automaticky analyzovat stránku.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, April 06, 2010 3:27 PM
Subject: Re: [Fanda] Proc FineReader10 zacal stavkovat -
najednouautomatickyanalyzovat zony na strankach

Zase, abychom to s tím nepřeháněli ... V práci mám bez problémů
otevřeny i jiné programy .... ale nic nedělají.
Může i nemusí se něco stát. Spíš by mě opravdu zajímal ten
konfigurační soubor v dávce, jak si psal Peter. Jsou tam dva soubory,
které by to mohly být:
DocGDS.opt a packet.options.opt - to je u desítky.
U starších verzí to je také DocGDS,opt a rkomě toho tam je i nějaký
asi záchranný FRBatch.opt - takže to je ten DocGDS,opt?
A proč u novější verze není FRBatch.opt
Miloš

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5004 (20100406)

http://www.eset.cz