[Fanda] Telefonovani pres icq

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Úterý Duben 6 12:48:03 CEST 2010

Ahoj fandové. Když mám Mirandu, je nějaká možnost, jak by se tam dalo někomu
přes icq telefonovat? Ptám se proto, když bych měl někoho v icq a chtěl by
mi zavolat a neměl by Skype, jestli by to šlo. Ještě se chci zeptat, jestli
nějaký odečítač má nebo někdy bude mít nějaké ozvučující skripty pro
normální ICQ nebo spíše ne, protože mezi nevidomými uživateli je používaná
Miranda, když je pro nevidomé dobře přístupná. Taky jsem slyšel, že ICQ7 prý
není jen na komunikování přes ICQ, ale zvládá i práci s Facebookem nebo
Twitterem. Zdraví Michal.