[Fanda] Vypnuti monitoru na netbooku.

Pondělí Duben 5 22:42:46 CEST 2010

Dobré odpoledne,

klávesovou kombinaci na přepínání monitorů mají prakticky všechny
note- i netbooky, problém však je v tom, že zatímco dříve bylo možné
vypnout interní displej "přepnutím" na externí monitor bez ohledu na
to, zda nějaký monitor byl k notebooku připojen či nikoliv, novější
notebooky jsou moc chytré a pokud externí monitor není fyzicky
připojen, přepnutí není možné a tím pádem ani jednoduché vypnutí
interního displeje.

S pozdravem

Michal Jungmann