[Fanda] NVDA a odecitace v softu DAVAR3

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pondělí Duben 5 20:19:52 CEST 2010

Dobrý večer,
tak jsem se přeci odhodlal k té instalaci a došel jsem k stejné situaci
jako mirek. Mám tu ještě demo jawse 9 a ten se dokonce odhodlal číst to
okno s otevřenou knihou. Jen to četl nějak chvíli a pak sám přestal a
dál už nechtěl číst v okně nic, tak nevím. Biblické překlady právě
zřejmě na Theophilos 3 normálně na netu nedostupné jsou v tomhle
programu ke stažení na jeho stránce. S těmi dostupnými daty pro Davar3
bych tak jak jsou byl spokojený. Některé české překlady tam v tom
instalačním CD nejsou, takže je třeba to dotáhnout z domovské stránky.
Např. tam byl jediný slovenský překlad, a to jakýsi katolický moderní.
Jinak já mám k Theophilovi asi tři české verze překladů už ani nevím,
jak jsem k tomu přišel. Dokonce mám pocit, že to nějak ve starších NVDA
v okně četlo, ale je to už dlouho, co jsem to měl instalováno..... Právě
podobného konce jsem se obával a tak nevím, ale asi to moc vyřešit nepůjde.
Zdraví Honza