[Fanda] Jak zrychlit cteni strukltury disku pri ukladani vdialogovem okne Uloz

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Duben 5 19:08:01 CEST 2010

Dobrý podvečer,
musím se opravit - nástroj se jmenuje Spybot Search and Destroy, ale
bohužel se chyba objevila i při dalším spuštění počítače, znovu jsem
ji nechal tímto nástrojem vyhledat, znovu to byl nějaký doubleclick v
InternetExploreru v cookies, ale moc to nepomohlo, ale udělal jsem pak
jednu razantní věc, kterou jsem našel v Možnostech Internetu -
resetoval jsem veškeré nastavení zpět na továnírní nastavení
InternetExploreru 7 - akorát mi teď startuje Internet Explorer do
takové té uvítací obrazovky, kde si člověk může vybrat vyhledávač a