[Fanda] Proc FineReader10 zacal stavkovat - najednouautomaticky analyzovat zony na strankach

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Duben 5 18:57:43 CEST 2010

Ahoj, Pewter,
který to je ten definiční/konfigurační soubor?
Jinak, možná jsem už psal, že jsem se s tím vyrovnal tak, že jsem
založil novou dávku a tam se to už neprojevilo.
Podle mě může být problém při ukládání - nemá totiž nastavitelné
ukládání v nějakém limitě - asi musí ukládat dost často a pokud ho v
tom něco přeruší - dobré je, když člověk pracuje s FineReaderom,
nestahovat nebo nedělat na pozadí něco jiného. Ale to je jen hypotéza.
Miloš