[Fanda] jak dostat do office 2007 klasické nabídky?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Duben 5 18:51:04 CEST 2010

Ahoj, Radku,
obávám se, že už u tohohle menu nemenu zůstanou - ostatně tuším, že
beta verze nových Office je už možné stahnout a asi do podzima
používat, ale taky se do toho neženu. Mně kupodivu v těch Office2007
nějaké to standardní menu uvízolo, ale víš, že já pracuji spíše než z
klávesnice, tak myší, takže jsem ani nezkoumal, zda je možné ho
dosáhnout klávesovnicově - je na půl anglické a napůl české.

Jo, taky prý bude zase Open Skies for Handicapped - v Hradci na
letišti, takový ten letecký den. Co že jsi s námi pak neletěl, já jsem
měl pocit, že jsi před dvěma lety o to měl zájem. Letos by to mělo být
tuším v polovině června, ale nevím ... z Prahy jsem už letěl, hlavně
nebylo pak přes den co dělat a vůbec to bylo tak nějak divně
organizované a i letos chtějí papír od doktora, že můžeš letět - to
jsem se dověděl od kamaráda, který se o to zajímal, přihlásil ...

Měj se fajn, pěkné jaro. Miloš