[Fanda] Davar3 - pokračování

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Duben 5 17:55:28 CEST 2010

Zdravím, zde je druhý díl návodu k Davaru, ovšem s velmi smutným
koncem.

Do složky Davar3\data rozbalíme obsah archivů knih. Ty mají příponu
*.dbk. Program spustíme. Klávesami Alt+K Vybereme knihu, ve které
chceme číst/vybíráme kurzorovými klávesami a potvrdíme Enter. Kniha se
otevře.

Druhou možností je pohybovat se šipkami po rozbalovacím seznamu, kde
máme tyto položky: Knihy; Lexikony; Slovníky; Zvuk; Obrázky. NVDA nám
sice krásně mluví a my si můžeme otevřít požadovanou knihu, ale bez
pomoci myši jsem nepřišel na to, jak se na seznam dostat z klávesnice
a čím nahradit klik myší pro otevření knihy, když Enter nefunguje.

A dostáváme se do finále, dosti nepříjemného. Vzhledem k tomu, že mně
po otevření knihy celý program spadne, nemůžu dále testovat a psát na
něj návod. Po vypnutí NVDA již program nepadá, takže mám za to, že se
ty dva programy na mém počítači nesnesou. Najde-li se někdo, komu to
nepadá, ať mně napíše. Je možné, že mám nějakou anomálii v systému.

Mirek