[Fanda] NVDA a odecitace v softu DAVAR3

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Neděle Duben 4 23:10:41 CEST 2010

Dobrý večer,
dnes bych měl možná zvláštní dotázek. Nevím kolik Vás zde zajímá nebo
vůbec ví o existenci Bible, ale přece zkusím. Osobně jsem zkoušel soft
Theophilos 3.1.6, který je určen k práci se speciálně upravenými texty
Bible. V tomhle softíku NVDA pracuje velice použitelně. Dnes jsem ale
zjistil, že existuje ještě software DAVAR3, který oproti prvnímu má tu
zajímavou přednost, že má mnohem víc dostupných dat pro případnou práci.
Celé je to free. Mne by zajímalo, jestli s tímhle náhodou někdo
nelaboroval a náhodou to je s NVDA či příp s jinými odečítači nějak
přátelské. Obávám se spíš opaku a nevím, jestli jít jen tak do
instalace. Pro pořádek, ještě pro příp. zájemce rovnou odkázek:
http://www.davar3.net/download.htm
Díky za ohlasy
Honza