[Fanda] DVB-T USB Dongle a Jaws

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Duben 4 20:05:55 CEST 2010

Dobrý den, mám dobrou zprávu pro ty z vás, kdo používáte Jaws a rádi
byste chtěli levný, ale kvalitní USB DVB-T tuner pro příjem pozemního
digitálního vysílání. Kamarád dnes odzkoušel ovládání priloženého
programu a zjistil, že se to dá docela slušně ochočit. Přiložený
program má i klávesové zkratky, jelikož je zařízení kompatibilní s
ovladači BDA, může se použít i jiný software.

Zajímavá je i cena přijímače-klíčenky. Na Aukru se dá koupit do 300 Kč
i s daní plus poštovné.

Zde přikládám několik odkazů na můj testovaný výrobek:

http://www.abclinuxu.cz/hardware/pridavne-karty/televizni-karty/dvb-t/usb/oem-dvb-t-usb-dongle-dutv005
http://www.aukro.cz/item983476650_dvb_t_usb_tuner_pro_pc_dalkove_ovladani_z_cr.html
http://www.aukro.cz/item975489395_digitalni_tv_pc_usb_dvb_t_hdtv_tuner_teletext.html
http://www.aukro.cz/item979565433_digitalni_tv_pc_usb_dvb_t_hdtv_tuner_teletext.html