[Fanda] Jak se na dobro zbavit skype historie?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Duben 4 15:20:43 CEST 2010

Zdravím fandové.
Není mi jasná jedna věc a tak se chci zkusit poradit zde.
Psal jsem si tuhle s někým po skypu a mám nastaveno, aby se neuchovávala
historie chatu. Po ukončení hovoru jsem historii smazal, aby se mi tam
nepletla. Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem se nalogoval z jiného
počítače a tam se kus té historie objevil. Přece když historii smažu,
tak by měla být smazaná a né se objevit někde jinde.
Předpokládal bych, že když se přihlásím ke skypu z jiného počítače, že
historie bude čistá a ne že se jí kus objeví v chatu.
Setkal se někdo z vás s podobným problémem?
Zajímalo by mne, jak se to dá řešit tak, aby když jednou historii smažu,
tak aby se neobjevovala.
Předem děkuji za případné odpovědi, s pozdravem Radek Žalud.