[Fanda] jak dostat do office 2007 klasické nabídky?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Duben 4 14:57:09 CEST 2010

zdravím.
Miloši díky za odpověď.
Chtěl jsem si vyzkoušet office 2007 kvůli jedné mé kamarádce, která je
měla v počítači a sama potřebovala nějaké rady. A tak jsem si je chtěl
sám nainstalovat a trošku si s tím pohrát, abych byl schopen jí její
dotazy zodpovědět a taky mne samotného to docela zajímalo. Ale musím
říct, že jsem se poslušně vrátil k office 2003 a tahle má kolegině
nakonec též od office 2007 upustila a používá office 2003.
Jsem zvědav, jak to Microsoft vyřeší v office 2010.
Ještě jednou děkuji za reakci,
s pozdravem Radek Žalud.