[Fanda] Dotaz na Nvda a vynechání čtení

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Duben 4 14:47:02 CEST 2010

Zdravím.
Jirko tenhle problém se dá řešit docela jednoduchým způsobem, jenže má
to jeden háček. No vezmeme to postupně.
Potýkám se se stejným problémem a tudíž jestliže chci, aby NVDA nečetlo
křížek, prostě si otevřu jeden z řečových slovníků, např výchozí slovník
a vytvořím novou položku. Do políčka aktuální výraz vložím jeden křížek
a políčko nahradit nechám prázdné. Tenhle řetězec uložím a zavřu
slovník. Funguje to přesně tak, jak potřebuješ. Jen to má jeden háček.
Jakmile ukončíš NVDA, tahle položka ze slovníku zmizí, tudíž to musíš po
každé dělat znova. Upozorňoval jsem na to Petera, ale zatím se s tím
bohužel nic neudělalo. Ale snad se o tom problému ví.
Uvidíme, snad se Peter vyjádří, co by se s tím dalo dělat.
S pozdravem Radek Žallud.