[Fanda] uz se s timto problemem na skype nekdo setkal?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Duben 4 14:39:13 CEST 2010

Zdravím,
odpověď na Váš problém neznám, třeba jste to dávno udělal, ale
nevyřešila by jej aktualizace?
Sám používám Skype velmi, velmi málo, v pátek jsem volal po Skypu
kamarádce a na základě zhoršené kvality hovoru jsem se pak poohlédl, zda
není nová aktualizace a skutečně byla, tak třeba to opravuje.
Martin.