[Fanda] Mozilla Firefox aneb blokujme si reklamu na ceskem webu

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Neděle Duben 4 11:28:48 CEST 2010

No zaujímavé že existujú aj definície, to som nejak nevedel. Ale pokiaľ
budete blokovať všetky adresy začínajúce na "ad.", zbavíte sa podstatnej
časti reklamného bordelu. Ja som to riešil proste postupne a teraz mám
celkom pokoj.