[Fanda] Mozilla Firefox aneb blokujme si reklamu na ceskem webu

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Duben 4 09:26:24 CEST 2010

Zdravím,

kdo používáte prohlížeč Mozilla Firefox, právě pro Vás mám ztručný, ale efektivní návod, jak blokovat reklamní bannery na českém webu. Za tímto účelem existuje add-on Adblock +, který ovšem sám o sobě nic neznamená, neintegrujeme-li do něj sadu dalších filtrů s nadefinovanými stránkami, řetězci a schématy pro odstranění bannerů, proužků a dalšího reklamního balastu. Oficiální české filtry jsou dva, bohužel slovenské jsem nenašel ani jeden, avšak uvítám jejich publikaci, jsou-li nějaké k dispozici. Stránky jsou různé, od České televize, Centrum, přes Živě až po novinky, parabola atd. Samozřejmě jsou zde i definice typů reklam s univerzálními parametry blokující reklamu i na stránkách, které zde zahrnuty nejsou, ovšem které tyto obecné predefinice splňují.

Ví¨ce na
http://tapin.uvadi.cz/jakblokovatreklamy.php

Varianta pro Microsoft Internet Explorer resp. IE7Pro se zde v minulosti řešil, ovšem návod
je na stránce uvedené výše rovněž k dispozici.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml