[Fanda] programek na vymazani zpevu z muziky

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Duben 3 01:37:44 CEST 2010

Zdravím, bohužel Vás musím zklamat. Ať už se o takové věci pokouší
softwarové, či hardwarové nástroje, vždy se nedosáhne úplného
odstranění zpěvu z hudby. Princip takových nástrojů je založený na
rozfázování jednoho kanálu k druhému, kdy má lidský sluch dojem, že se
složky ve středovém pásmu utlumí. Sebere to ale s sebou i další
složky, které jsou v signálu, jako celku, důležité. Takto fungují i
různé systémy Karaoke, kde se jeden z kanálů otočí o 180°. Ztrácíme
ale basy a zkreslujeme výšky. Takže můj verdikt je takový, že nikdy
nedosáhnete úplného odstranění zpěvu v jedno, či dvoukanálovém audiu.
Nepotěšil jsem? Nevadí. Můžete si skladbu nahrát na vlastních
klávesách, i za pomocí sf banky, např. FluidR3 General Midi, která má
128 MB. http://www.filestube.com/ffcdd19cb80e7ae903ea,g/FluidR3-GM-sfpack.html

Banka lze naimortovat do SB Audigy, SB X-FI. Import není závislý na
použítém operačním systému, banka byla původně vytvořena pro OS Linux.

Mirek

http://vit.bloguje.cz