[Fanda] Proc FineReader10 zacal stavkovat - najednouautomaticky analyzovat zony na strankach

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Duben 2 11:27:32 CEST 2010

Ahoj Miloš!
Zopárkrát som zistil, že FR má poškodený konfiguračný súbor v dávke, takže
sa do neho nedala zapísať žiadna zmena. Stačilo ho vymazať a nahradiť
definičným súborom s inej dávky s rovnakým nastavením. Potom už dávka
pracovala korektne, teda dalo sa do konfiguračného súboru zapísať konkrétne
nastavenie FR.
Je to rýchlejšie, ako hladať chyby niekde inde...
Prečo dochádza k tomuto javu som zatial nezistil, lebo počítač inak pracuje
notrmálne bez závad.
Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 02, 2010 10:00 AM
Subject: Re: [Fanda] Proc FineReader10 zacal stavkovat - najednouautomaticky
analyzovat zony na strankach

Dobrý den,
no už jsem to vyřešil nevyřešil ... něco se stalo v dávce, zkoušel
jsem to ještě projednat s technickou podporou Abbyy v Praze, ale nic
opoužitelného mi neřekli. Naštěstí když jsem dal novou dávku, tak to
zatím funguje, možná vypnout, aby se stránka rozpoznávala na pozadí a
dát to rozpoznat až po dokončení skenu - tím se tomu možná dá
zabránit, ale FineReader 10 používám jen velmi krátkou dobu, vlastně
od tohoto pondělka, takže se zatím poznáváme. Nicméně dá se říci, že
se mi z hlediska náročnější digitalizace - úprava podle metodiky
zpracování studijních textů - fakt líbí, něco chci časem o něm sepsat,
až nabydu další zkušenosti, pak dám vědět, případné další zkušenosti
určitě uvítám. Miloš

http://www.eset.sk