[Fanda] Skvely plug-in, aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Duben 2 10:08:51 CEST 2010

Zdravím,
Rád by som sa spýtal: Existuje niečo na takéto blbnutie so zvukom, ale v
nejakom prehrávači, ktorý podľa možnosti prehrá čo najviac formátov
vrátane videa? Pre mňa ako hluchého by sa hodilo, keby som mohol zvuk
napr. filmu a pod troška zmršiť lebo niekedy sa mi zdá, že to nemá basy,
je potichu a pod...