[Fanda] Proc FineReader10 zacal stavkovat - najednou automaticky analyzovat zony na strankach

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Duben 2 10:00:17 CEST 2010

Dobrý den,
no už jsem to vyřešil nevyřešil ... něco se stalo v dávce, zkoušel
jsem to ještě projednat s technickou podporou Abbyy v Praze, ale nic
opoužitelného mi neřekli. Naštěstí když jsem dal novou dávku, tak to
zatím funguje, možná vypnout, aby se stránka rozpoznávala na pozadí a
dát to rozpoznat až po dokončení skenu - tím se tomu možná dá
zabránit, ale FineReader 10 používám jen velmi krátkou dobu, vlastně
od tohoto pondělka, takže se zatím poznáváme. Nicméně dá se říci, že
se mi z hlediska náročnější digitalizace - úprava podle metodiky
zpracování studijních textů - fakt líbí, něco chci časem o něm sepsat,
až nabydu další zkušenosti, pak dám vědět, případné další zkušenosti
určitě uvítám. Miloš