[Fanda] Proc FineReader10 zacal stavkovat - najednou automaticky analyzovat zony na strankach

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Duben 2 09:49:40 CEST 2010

A nepamätá si on náhodou staré nastavenia? Skúste preliezť možnosti,
možno ste tam niečo niekedy prepli. Určite viem, že si pamätá jazyky
rozpoznávania, rýchle/dôkladné čítanie a pod. Tak je možné, že si pamätá
aj tú analýzu.