[Fanda] Optical braille recognition

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Pátek Duben 2 09:49:43 CEST 2010

Zdravim,
Ano, KTN taky program vlastni a neviem, ci to nahodou nieje presne
zmienovany program. A je pravda aj to, ze sa pouziva na scanovanie
matrikami vytlacenych not v braillu na ich dalsiu distribuciu. Ale do
akej miery sa tam vyuziva neviem povedat. Kazdopadne by mozno stalo zato
ziskat (aspon na sukromno, ak to nieje tajne) kontakt na cloveka mimo
CR, ci by sa s nim nedala nadviazat spolupraca ohladom prave not v
braillu. Prepis novej literatury je velmi zdlhavy a ked uz nieco je
prepisane a slo by len o nascanovanie urcite by to mnohym pomohlo.
Ak teda mozem poprosit pana Csabu ci by v tejto veci nemohol aspon na
sukromno pomoct.
Mail:
daniel.sobota na nextra.sk
Vopred velmi pekne dekujem,