[Fanda] Jak zrychlit cteni strukltury disku pri ukladani vdialogovem okne Uloz

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Duben 2 09:49:13 CEST 2010

Ahoj, Peter a všichni ostatní,
díky za rady, udělal jsem to, ale nakonec pomohl nástroj Desktop and
Destroy, kterým jsem nechal skontrolovat počítač, něco to našlo a pak
jsem dal opravit a fakt to pomohlo. Je to asi dobrý nástoj, a ač ho
mám na počítači od Adaptechu už asi tři roky, zatím jsem ho nevyužil -
doporučuji.
Všem přeji krásné velikonoce.
Miloš