[Fanda] Skvely plug-in, aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Duben 2 00:20:26 CEST 2010

Zdravím,

ok :o) já to tak ani nepochopil, tuhle hlášku mám  v index.html souborech v sekcích, kam nechci, aby měl přístup nějaký šťoural, který to zkouší. Např.
http://tapin.uvadi.cz/soukrome, novinky, scripty apod. tak po zjištění cesty k nějakému souboru by si příp. šťoural mohl říct, podívám se, co v té složce má za soubůrky. To právě nechci. Tak jsem tam dal tuhle hlášku a za 5 sekund se redirectne na stránku hlavní. Zlomislně mě napadlo tam hodit hlášku vstoupili jste do zakázané sekce a váš počítač byl infikován nebezpečným virem, který do 3 dní smaže veškerá vaše data a formátuje hardisk, po přispění na projekt Screamer-radio trojmístnou částkou Vám ale zašlu klíč na jeho likvidaci. :o) pro profíka sranda, ale mnoho BFU by to vystrašilo, možná i ve mě by hrklo. :D Ale tohle by bylo dost drastické, tak jsem to řešil takhle.

Mimochodem, aby tento příspěvek měl alespoň nějakou informační hodnotu, jak jinak si myslíš, že se mě podařilo sosnout všechny verze Screamer-radia ze stránek www.screamer-radio.com? :o) Veřejně totiž publikovány nejsou, kromě té nejnovější, ale zkus
http://download.screamer-radio.com/releases
, což je cesta, která vede ke stažení té verze nejnovější. Zde je syrový, klasický adresář. :-)
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Jaromír Vít" <jaromir.vit na volny.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 1. dubna 2010 22:33
Předmět: Re: [Fanda] Skvely plug-in,aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Ahoj, to se neomlouvej, nešlo mi o to, udělat z tebe hlupáka. Jen mi
tak přišla kuriosné ta hláška té stránky :-)

Bez té koncovky php to opravdu hlásí tu úsměvnou hlášku a nic víc. V
IE to též ukáže, a pak se to přesměruje na homepage. Takže, vše
funguje tak, jak má, jen tam nesmí chybět ta přípona.

Hodně dobré nálady Ti přeje Mirek

> Ahoj,

> omlouvám se, byl jsem 2 dny pryč.

> Pokud jsem to správně pochopil, nešla pouze stránka, ale stažení už
> jde normálně? Tak to se omlouvám, nedal jsem na konec .php, čili jedná se o
> http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy.php
> a zde sekce Screamer-radio a dále viz obsah. Zvláštní, že na FF mě
> to najede i bez .php na konci, tak jsem myslel, že to tam není potřeba dávat.
> [...]

>>> Zdravím,