[Fanda] Skvely plug-in, aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Duben 1 22:33:01 CEST 2010

Ahoj, to se neomlouvej, nešlo mi o to, udělat z tebe hlupáka. Jen mi
tak přišla kuriosné ta hláška té stránky :-)

Bez té koncovky php to opravdu hlásí tu úsměvnou hlášku a nic víc. V
IE to též ukáže, a pak se to přesměruje na homepage. Takže, vše
funguje tak, jak má, jen tam nesmí chybět ta přípona.

Hodně dobré nálady Ti přeje Mirek

> Ahoj,

> omlouvám se, byl jsem 2 dny pryč.

> Pokud jsem to správně pochopil, nešla pouze stránka, ale stažení už
> jde normálně? Tak to se omlouvám, nedal jsem na konec .php, čili jedná se o
> http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy.php
> a zde sekce Screamer-radio a dále viz obsah. Zvláštní, že na FF mě
> to najede i bez .php na konci, tak jsem myslel, že to tam není potřeba dávat.
> [...]

>>> Zdravím,