[Fanda] Zvuková karta

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 1 22:25:38 CEST 2010

Zdravím. Už jsme tu řešili problém s Jawsem a zvukovou kartou. Ptal jsem se tehdy: "Prosím nevíte, jak to sprovoznit, aby se mi Jaws nespožďoval na HP compaq 6510 a na zvukové kartě Soundmax?" A pan Jungmann mi odepsal: "Ano, víme. Vypněte si:
PM_Power_Mode
PM_Last_Valid_Power_Mode_AC
PM_Last_Valid_Power_Mode_Batt" Ale já nevím jak to udělat, protože sám nejsem schopný to udělat. Přiznám si to bez mučení, nejsem takový odborník jako např. pan Vít nebo i jiní. Proto se na vás obracím se zoufalou prosbou. Pokud to někdo umíte a jste ochotni mi pomoci, zde jsou kontakty na mě.
e-mail- artez1 na tiscali.cz
skype- korzar99
Díky z pomoc.
S přátelským pozdravem a přáním hezkých velikonoc
Vojtěch Šmiro.