[Fanda] Skvely plug-in, aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Duben 1 22:20:21 CEST 2010

Ahoj,

omlouvám se, byl jsem 2 dny pryč.

Pokud jsem to správně pochopil, nešla pouze stránka, ale stažení už jde normálně? Tak to se omlouvám, nedal jsem na konec .php, čili jedná se o
http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy.php
a zde sekce Screamer-radio a dále viz obsah. Zvláštní, že na FF mě to najede i bez .php na konci, tak jsem myslel, že to tam není potřeba dávat.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Jaromír Vít" <jaromir.vit na volny.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 31. března 2010 18:02
Předmět: Re: [Fanda] Skvely plug-in,aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Zdravím Fandy, nemám problém se zobrazením Tapinových stránek,
Enhancer je zde:
http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy/screamer-radio.php#enhancer

avšak Odkaz http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy se mi ukazuje jako
špatný. V IE se po hlášce o špehování automaticky přesměruje na úvodní
stránku. Pro začátečníky to může vzbuzovat nedůvěru v odkazy. Vítku,
napiš nám, jak to tedy je, ať ze mne někdo nedělá hlupáka. Díky.

Mirek