[Fanda] Jak zrychlit cteni strukltury disku pri ukladani vdialogovem okne Uloz

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Duben 1 20:05:32 CEST 2010

Ahoj Miloš!
Daj si ešte skontrolovať disk, či nemá nejakú vadu vštruktúre nástrojmi
Windowsa.
Zaškrtni obe volby, aby to systém urobil dôkladne.
Potom urob znova defragmentáciu. Tá odhalí chyby v štruktúre, lebo sa
defragmentácia sama zasekne a vyhodí príslušnú chybovú hlášku.
Stačí len ked kmitne trocha napetie a napetová špička prejde zdrojom. Síce
nič nezlikviduje, ale dátovú štruktúru disku určite. Zopár krát som to už
riešil...

Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, April 01, 2010 6:28 PM
Subject: [Fanda] Jak zrychlit cteni strukltury disku pri ukladani
vdialogovem okne Uloz

Ahoj, Fandové,
potřčeboval bych poradit ...
Když chci něco ukládat třeba z internetu a chci v dialogovém okně
zvolit složku v rozbalovacím seznamu Ulož do (F4 - nahoře v okně),
velmidlouho trvá její rozbalení, velmi dlouho asi počítač čte
strukturu složek ... Čím tento proces zrychlit.
Možná, mám vypnutou indexaci - kdysi jsem s tím měl nějaký problém,
ale už si nepamatuji, kde se to zapíná ...
nebo čím by to mohlo být.
Ověřoval jsem - disk nepotřebuje defragmentovat. Díky moc za radu. Mloš

http://www.eset.sk