[Fanda] Skvely plug-in, aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Duben 1 16:05:24 CEST 2010

Zdravím, podle mne nejde, jelikož tam není žádný spustitelný soubor.
Plugin je jako dll knihovna vyrobený pro Winamp. Zajímavé je to, že ty
efekty, které ten plugin dělá softwarově, umí zvukové karty Sound
Blaster hardwarově. Mirek