[Fanda] Zkušební NVDA s video ovladačemi

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Čtvrtek Duben 1 12:57:20 CEST 2010

Zdar, no mne sa na xp enchytal ani installer, síce sa nainštaloval, ale pri
spustení hlásil tú istú chybu. Taktiež soom sa vrátil k verzii 2009.1 lebo
tá nová mi blbla s riadkom Alva abt2 na klasickom sériovom porte com7. Táto
staršia ide dobre. Uvidíme, ako sa to bude chovať na vistách, ovíkendu
vyskúšam, no nič prevratného som si nevšimol a to čo iní užívateklia
hlíásili vývojárom, že im nefunguje vo verzii 2009.1 mne fungovalo, napr.
plinulé čítanie vo worde aj s posunom kurzora - Laco