[Fanda] Přípona z

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Čtvrtek Duben 1 10:16:13 CEST 2010

Stačí použít Google. zrovna jsem před nedávnem potřeboval najít
příponu .ts, tak jsem do googlu zadal přípony souborů a nastránce pod
písmenem T jsem danou příponu a její popis našel. Podobných věcí si na
Googlu najdu hodně. stačí hledat. někdy déle, ale někdy se mmůže
hledat krátce a věc se najde. Jirka
(01/04/2010 09:51)