[Fanda] Skvely plug-in, aneb vylepsete si Screamer-radio ci WinAmp

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Duben 1 01:22:18 CEST 2010

Mimochodem, takové věci, které opravdu hrají, se dají koupit velmi
výhodně na Aukru. Zdola uvedenou sestavu mám rok a vyšlo mě to na 3000
Kč. Zkuste za to tak špičkový zvuk koupit v běžném obchodě.
Neuspějete. Možná nějaké velké Genius bedny k počítači, co se snaží
hrát jakž takž přesvědčivě (Honza Lečbych ví), ale s Hi-Fi to má
pramálo společného. Ty dvacet let věci, které byly v té době na špici
vzhledem k cenám nemají konkurenci. Kdybych to, co tu dnes mám, chtěl
nahradit něčím novým, dal bych za to, tedy, za bedny a zesilovač
nejméně 70 tisíc. Mirek