[Fanda] iris readiris

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 30 21:09:26 CET 2009

Nejde o Vás, ale o pravopisně korektní převod textu do digitální podoby. Nebo by se vám líbilo, kdybyste např. jako šéf digitalizace dostal od zaměstnance škytavý text? Vždyť by to bylo neprodejné. Nebo roztrhané obrázky z reportáže? To by vám asi taky v redakci Idnes nevzali a poslali by vás na pracák, v lepším případě... Ale z hlediska skenování si věcí jen pro vlastní potřebu máte pravdu. Mirek