[Fanda] iris readiris

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 30 18:25:10 CET 2009

Otázkou je, jestli ta lampa tam na těch 60 000 až 120 000 stránek vydrží. Při normě 800 stran měsíčně je opravdu dobré počítat s tím, že vám ten skener může do tří let odejít a tudíž ve finále s rychlejším ušetříte pár minut za čtyřhodinovou směnu, minut, které jsou vzhledem k následné korekturní práci nepodstatné, ale za nový přístroj zaplatíte třikrát více! Mirek

> [...]
> mezi OpticBook 4600 a běžným lepším skenerem (viz třeba již zmíněný
> Canon CanoScan 5600F či podobný CCD skener) potřebujete podobných knih
> naskenovat naskenovat 100 až 200 a teprve poté se Vám nákup dražšího
> skeneru vyplatí. Budete-li mít hodinovou mzdu poloviční (či ještě
> nižší jak naznačují někteří nejmenovaní skenovači), musíte počet knih
> vynásobit dvěma (či příslušným koeficientem) a dostanete se kupříkladu
> k číslu 200 až 400 knih neboli 60 až 120 tisíc stránek -- teprve po
> naskenování podobného objemu se Vám skener zaplatí a začne

>>> M.J.