[Fanda] iris readiris

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 30 17:17:44 CET 2009

Hloupost, i kdyby sken jedné A5 dvoustrany trval 6 sekund, text musíte číst písmeno po písmenu a pozorně poslouchat, nejlépe s braillským řádkem a opravovat chyby, což vám vyjde na sakra dlouhé časy v řádech několika desetiminut. Jestli chcete tuto anabázi přeskočit a spokojíte se s neopravenými texty s kdoví jakým formátováním a spoustou chyb, budiž. Též není možné používat automatické opravy, které vám umí udělat z různých slov úplně jiná. Profi skenování knih je i o jejich čtení v reálu a opravování chyb, formátování, aj. Stejně tak, jako převod kazet do mp3 není jen vzít kazetu, nahrát to a odevzdat. Tak jednoduché to doopravdy není. Mirek