[Fanda] iris readiris

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Pondělí Listopad 30 15:37:31 CET 2009

Tak zahřátí taky chvilku trvá, u skeneru s tak silnou lampou se není
čemu divit, nicméně pak už je proces skenování mnohem rychlejší než u
Umaxu - vím o čem mluvím protože jsem jich taky několik měl a ještě víc
zkoušel.
Na otázku jestl iskener dodává adaptech nebo ne bych tu asi neměl
odpovídat, tahle konference není proto aby si zde počítačové firmy
dělaly reklamu, nicméně pokud napíšeš na soukromo tak rád odpovím i na
tohle.