[Fanda] iris readiris

Pondělí Listopad 30 15:35:23 CET 2009

> bych nic jiného v současnosti nedoporučil než Plustek Opticbook 3600
> resp. 4600.

Problém je ten, že starší model 3600, který stál šest až sedm tisíc,
již dlouho není k dispozici, a nový model 4600 stojí přes třináct
tisíc, což mi již nepřijde úplně efektivní... Pokud někdo z
profesionálních skenovačů prozradí, kolik je odměna za jednu
naskenovanou stránku, můžeme snadno spočítat, kolik stran musí člověk
naskenovat, aby se mu vyplatilo pořídit si skener o deset tisíc dražší
než je běžný lepší model (např. Canon CanoScan 5600F)...

M.J.