[Fanda] iris readiris

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Listopad 30 13:46:12 CET 2009

  Ahoj,

  ten tip na scanner od pána z Blavy bol pravdepodobne Bizhub od firmy
Minolta. Kupovali sme ho spoločne a testovali takže viem presne o čo ide. Je
to čiernobiely scanner s tlačiarňou formátu A3 ktorý robí A3 za nejakých 6
až 8 sekúnd takže to ide velmi rýchlo.

   Š K
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 30, 2009 10:39 AM
Subject: Re: [Fanda] iris readiris

Ahoj,
pár mých poznámek:
Iris jsem kdysi zkoušel - ale v Trial verzi není ani lokalizace, ani
český slovník, to se pak špatně testuje ...
Přístupnost jsem netestoval - se ZoomTextem to bylo v pohodě.
A3 skenery za přijatelnou cenu jsou ještě tak černobílé - asi umí
barvy šedi, což na knihy může dostačovat a typ na nějaký jsem někdy
měl od jednoho pána z Blavy, ale nevím, zda bych to ještě někde našel.
Barevné A3 jsou už hodně drahé.
> Tak předně je mnohem mnohem rychlejší, a taky má tu jednu stranu
> skla až k hraně celýho skeneru, čimž pádem se na tom daj výborně
> skenovat a4kový knížky po stránkách, že se prostě ta druhá strana
> kterou momentálně neskenuješ přehne přes tu hranu.
A dá se vyrovnat kniha alespoň o hranu na druhé straně - totiž rovné
naskenování je taky pro rozpoznáváni docela důležité a vždy dbám na
to, aby to lícovalo alespoň o jednu hranu a když tam není, většinou se
člověk moc netrefí, aby to dal rovně a to i když se snaží. To by mi
asi moc nevyhovovalo, vždeyť hrana třeba u Canonů - kolik to může být,
pár milimetrů, op tolik se ta stránka nezvedne, resp. dá se to tam
přimáčknout.
Ale každému může vyhovovat něco jiného. Miloš

http://www.eset.sk