[Fanda] iris readiris

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Listopad 30 13:35:33 CET 2009

Ahoj!
Pri scanovaní velkorozmerových kníh na scaneri  A4 stačí položiť po oboch
stranách scanera podložku o výške scanera, napríklad dve kocky polystyrénu,
ktoré zafixujeme ku scaneru napríklad lepiacou páskou. Potom už nie je
problém knihu posúvať v rovine a polohovať presne raz na jednu, druhý raz na
druhú stranu scanera...A
Je to asi najrýchlejšie a najlacnejšie riešenie
Navyše scanery formátu A4 sú rýchlejšie ako A3.
Scanovať text s rozlíšením menej ako 300 DPI znamenáá vačšinou aj horší
výsledok po OCR. 240 DPI už nevyhovuje ani na bežnú novinovú tlač...
Peter

----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <danko na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 30, 2009 10:41 AM
Subject: Re: [Fanda] iris readiris

No to za to stojí.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
Mobil: 605 742 899

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Petr Bláha
Odesláno: 30. listopadu 2009 10:30
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] iris readiris

Já ten opticbook ještě nemám, rozlišení si teď z hlavy nevybavím, ale není
tak důležité. Pravda je že ve skenování obrázků moc nevyniká, ale vzhledem k
tomu že je dělaný přímo pro digitalizaci knih, tak není divu.
Ve skenování knih je ale orpavdu perfektní, i na 300 DPI téměř žádná
chybovost, navíc ta rychlost je naprosto bezkonkurenční, naskenování
dvojstránky včetně vrácení hlavy za necelých sedm vteřin.

http://www.eset.cz