[Fanda] iris readiris

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Pondělí Listopad 30 13:19:38 CET 2009

Nazdar Laco, jojo, naprosto souhlasim, opticbook je skvělá volba,
nicméně uznávám že rpo někoho, kdo sem tam naskenuje jeden papír a
jednou za rok nějakou tu knížku, bohatě dostačuje canon lide (v současné
době dvoustovka).
Ovšem pro notorické skenovače knížek, ať už to mají jako koníčka nebo
jako obživu, bych nic jiného v současnosti nedoporučil než Plustek