[Fanda] Par drobnosti k Nvda

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Listopad 30 10:54:00 CET 2009

Ahoj fandové. Občas používám Nvda a všiml jsem si, že např. nečte v nějakých
stromových seznamech, třeba v Surfmusik-program na poslech internetových
rádií, televizí nebo videí. Nevíte, čím to může být a jestli to jde nějak
vyřešit? Dál jsem si všiml, že když při čtení stopnu hlas klávesou ctrl a
třeba zmáčknu shift, tak on jakoby pokračuje dál a nevím, jestli to tak má
být nebo ne, jaws třeba toto nedělá. Ještě se chci zeptat, jestli jste někdo
nezkoušel tam upravovat slovníky, např. upravit ohlašování data, kdy to bude
správně číst data s tečkou, jako Jaws. Já jsem to zkoušel, kdy jsem pokusně
přidal do výchozího slovníku celý jeden měsíc, ale pak jsem zjistil, že
dvojciferná čísla od dvacítky to četlo třeba jako dva prvního ledna a ne
dvacátého prvního ledna, takže to bylo k ničemu. A bylo to myslím i u čísel
od jedenáctky do devatenáctky. A to jsem správně napsal do jednoho pole
třeba 21. ledna a do druhého pole dvacátého prvního ledna. Zdraví Michal.