[Fanda] iris readiris

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Listopad 30 11:43:54 CET 2009

...HM jenže to neřeší to, když v práci dostanu knihu, která se nevejde do....
Pre tie prípady, keď je jedna stránka knihy väčšia, než scaner mám mustek A3 usb, čo nie je nejak rýchli scaner, a4 scanuje cca pól minúty a A3 minútu, čo je na dnešné pomery dosť veľa, no na jednu veľkú knihu sem-tam to nejak nevadí. No a tie knihy, čo sa vojdú do A4 aspoň po jednej strane mám rýchli scaner a4, tak ako tu už bolo spomenuté. Ten opticbook je skvelá vec, maďary ho pri ozvučených počítačoch prednostne doporučujú a vedia prečo. U A3 je fakt dobrý a rýchli Canon image reader, číslo aktuálneho modelu netuším, no v prípade záujmu žiaden problém dozistiť. Je to multifunkcia v rôznych vyhotoveniach od automatického podávača, podstavca pod samotný stroj, aby scaner bol akurát vo výške stola, teda aby sa vám nescanovalo nepohodlne atd.... Nevýhodou je dosti vysoká cena, čo som posledne počul, tak bola kolo 20 tisíc korún, ale fakt maká jak triskáč, za pár sekúnd nasníma A3.
Tak asi tak - Laco